Alışveriş Merkezlerinde;
- Kiracılarla varılan mutabakatlara ilişkin niyet mektuplarının, ön protokollerin hazırlanması, revize ve tadil edilmesi,
- Kiracılarla imzalanacak kira sözleşmelerinin, ortak alan kiralama/kullanım sözleşmelerinin hazırlanması, revize ve tadil edilmesi,
- Alışveriş merkezi yatırımcıları ile yönetim şirketleri arasındaki sponsorluk vs. sözleşme ve ilişkilerin düzenlenmesi,
- Alışveriş merkezlerinin işleyişini ilgilendiren zorunlu ve devamlı hizmetlere (yönetim, temizlik, güvenlik, vb.) ilişkin sözleşmelerin hazırlanması, revize ve tadil edilmesi ile fesih protokollerinin hazırlanması,
- Sözleşmelerden/protokollerden doğacak hukuki uyuşmazlıkların çözümü için gereken alacak, tahliye vs. tüm davaların ikamesi ve takibi
- Alışveriş merkezinin yönetim sürecinde ihtiyaç duyulabilecek tüm hususlara dair yazılı ve sözlü hukuki danışmanlık hizmetlerinin sağlanması.
Yukarıda belirtilen konular AVM Yönetimi Hukuku alanında çalıştığımız konulardan bazılarıdır.




